طراحی سایت و اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

  • یکی از مهم ترین خدماتی که مشاوره فروش در اصفهان به کاربران، ارائه می دهد تبدیل مخاطبان به مشتریان و تبدیل آن ها به مشتریان ثابت است.
  • با کمک این مشاوره، تیم فروش کسب و کار مورد نظر، آموزش می بیند. این آموزش ها سبب بهبود تعامل و روابط تیم فروش با مشتریان و ترغیب مشتریان به خرید می شود.
  • از دیگر خدمات مشاوره فروش این است که به شرکت ها و کسب و کارها کمک می کند تا دانش خود را در مورد فروش و بازاریابی، به روز و افزایش دهند. این خدمات سبب می شود کسب و کارها، درک بهتر و درست تری از بازار هدف و رقابت در این بازار داشته باشند.
  • ارائه استراتژی های فروش محصولات با توجه به نیاز بازار از دیگر خدمات این مشاوره است.
  • ارتباط مشاوره فروش با بازاریابی سبب می شود که هم فروش فیزیکی و هم فروش اینترنتی افزایش یابد.

https://pouyafaraz.com/mag/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

 

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 32 تاريخ : پنجشنبه 25 آبان 1402 ساعت: 13:43

امروزه سازمان ها و شرکت ها، برای موفقیت در برنامه ریزی و رسیدن به اهداف خود،به مشاوره برندینگ حرفه ای نیاز دارند ،که برای آنها یک نام تجاری قوی و جذاب ایجاد کند و باعث افزایش فروش آنها شود.

به کسی که به شرکتها، سازمانها و یا حتی مردم کمک می کند، تا برند خود را بهتر مدیریت کنند و تصویر جدید و جذابی از برندشان نمایان کنند، مشاور برندینگ می گویند. در واقع مشاور برندینگ، راه حل هایی ارائه می کند که، آنها بتوانند فروش موفق تری داشته باشند و به اهدافشان برسند.

مشاوره برندینگ حرفه ای چه کمکی به ما میکند؟
راهکارهایی که مشاوره برندینگ حرفه ای به ما ارائه می دهد در مورد تحلیل رقبا،تحلیل بازار،هدف بازار و حضور آنلاین است. شرکت ها و سازمان ها باید رقبای اصلی خود و تاکتیک های آنها را شناسایی کنند، تا بتوانند از آنها پیشی بگیرند که این امر با کمک گرفتن از مشاوران برندینگ حرفه ای میسر می شود. مشاوران برندینگ همینطور موجب ساخت یک استراتژی محکم مختص تجارت ما می شوند که مشتریان را جذب می کند.

مزایای بکارگیری مشاوره برندینگ حرفه ای 

  • افزایش فروش و ارزش شرکت و سازمان
  • جذب بیشتر مشتری با تلاش کمتر
  • افزایش میزان اطمینان و اعتماد مشتری
  • فروش محصولات با قیمت های بیشتر
  • امکان گروه بندی جغرافیایی مشتری ها در سطح بازار
  • سفارشات تجاری را افزایش میدهد.
  • کیفیت مدیریت می شود.
طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 50 تاريخ : شنبه 20 آبان 1402 ساعت: 11:48

وب سایت شما با ویژگی های مهم خود به عنوان نمای کسب و کارتان عمل می کند. اگر به مدل کسب و کار B2B علاقه دارید، بازدیدکنندگان سایت شما ممکن است افرادی از شرکت ها، مانند مدیر عامل، مدیر ارشد اجرایی و دیجیتال مارکترها باشند. این مشتریان با نگاه کردن به سایت شما، عملکرد و حرفه ای بودن کسب و کار را تحلیل خواهند کرد.
به همین دلیل است که برای هر کسب و کار B2B، مهم است که یک طراحی وب سایت حرفه ای داشته باشد که نشان دهنده تجارت آنها است. در هنگام طراحی سایت B2B ، اولین چیزی که اهمیت دارد، ثبات در طراحی است. داشتن یک طراحی ثابت، وب سایت شما را به یاد ماندنی و قابل تشخیص جلوه می دهد.
بنابراین برای ایجاد یک وب سایت همگن، توصیه می کنیم با ایجاد یک منوی راهنمای سبک تر شروع کنید. ناوبری ساده، ظاهر ثابت را در وب سایت B2B حفظ می کند. این ها شامل عناصر رنگ اصلی برند، رنگ فونت، سبک قلم، سبک تصویر و موارد دیگر خواهد بود. همیشه توصیه شده که رنگ ها و فونت ها با هم سازگار باشد.

 

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 68 تاريخ : سه شنبه 16 آبان 1402 ساعت: 13:57

از جمله زیر مجموعه های ارتباط بازاریابی اینفلوئنسر مارکتینگ به شمار می آید که در این روش کسب و کار را می کشند افرادی را بیاورد که بر تصمیم گیری و رفتار به مخاطبان و مشتریان شان تاثیر بگذارد. به کمک افراد تاثیر گذار می تواند اطلاعات محصول یا هر نوع پیام دیگر را برای مخاطبان واقعی خود ارسال کند. ارسال پیامهای منجر به رفتارهای مطلوب مانند خرید محصول یا ترویج یک رفتار فرهنگی می شود.

بازاریابی توسط افراد تاثیر گذار در مجموعه روش‌های بازاریابی برونگرا قرار دارد زیرا این سازمان یا کسب و کار است که برای گفت و گو با مخاطب و مشتری بالقوه قدم بر می دارد.

سازمان‌ها و شرکت‌ها در تلاش بودند تا بتوانند رفتار و تصمیم مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهد. آنچه روش اینفلوئنسر مارکتینگ را با سایر روشهای دیگر متمایز میکند آن است که باقدرت اینفلوئنسرها می توان تاثیرگذاری را انجام داد و هزینه تاثیرگذاری آن بسیار کمتر از ارتباط مستقیم است.

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 52 تاريخ : يکشنبه 7 آبان 1402 ساعت: 12:32

به جرأت می‌توان گفت که مشاورین فعال و آژانس های تبلیغاتی زیادی در کشورمان وجود دارد اما چند تکنیک ساده وجود دارد که می توانید به ارزیابی شرکت های تبلیغاتی و مشاوران بپردازید.

بررسی سابقه فعالیت و رزومه کاری
کسی که با افراد زیادی کار و در بسیاری از حوزه های کسب و کار حضور پیدا کرده است قطعا تجربه و سابقه بیشتری دارد. تجربه بیشتر از مسائل و راهکارهای تئوری میتواند برای شما چاره ساز باشد بنابراین به جای برسی تحصیلات آکادمیک، تجربه و موفقیت های مشاور را بررسی کنید.

مشاور خلاق و پویا
امروزه با گسترش مرزهای خلاقیت و ورود آن به دنیای مدیریت بیش از پیش نیازمند راهکارهای خلاقانه هستیم. روشهای قدیمی توسط رقبا امتحان شده و ممکن است از آنها عقب بمانید. روش های خلاقانه از سوی مشاوره برندینگ سکوی پرتاب شما به جلوی رقبا خواهد بود.

آشنایی با حوزه کاری
نکته مهم دیگر آن است که مشاور درباره نوع فعالیت شما و حجم رقابت و تا حدودی مسائل فنی آشنا باشد. مشاور این چنینی میتواند نیاز مخاطبان و کانال دسترسی به آنان را برای جذب و تبدیل آنان به خریداران را شناسایی کند.

ایده های تولید محتوای قوی
تولید محتوا در دهه اخیر به یکی از ابزارهای مهم در رسانه های کسب و کارها تبدیل شده است. اما مخاطبین دائما در معرض تبلیغات قرار گرفته و به راحتی میتوانند تشخیص دهند تبلیغ شما تنها وقت او را میگیرد. اما مشاورین وظیفه دارند با توجه به وضعیت مخاطبین و راه های ارتباطی بهترین نوع تولید محتوا را به شما توصیه کنند.

طراحی سایت و اپلیکیشن...
ما را در سایت طراحی سایت و اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پویا pouyafaraz بازدید : 44 تاريخ : سه شنبه 2 آبان 1402 ساعت: 16:01